امدادرسانی 130 پرستار و تكنسین فوریتهای پزشكی به عزاداران حسینی در استان فارس
 
پرستاران فردا
 
 

رئیس مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی فارس از امدادرسانی 130 پرستار و تكنسین فوریتهای پزشكی به عزاداران حسینی فارس از ابتدای محرم تاكنون خبر داد.

 

 كامران فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار نظام پرستاری با بیان اینكه اورژانس پیش‌بیمارستانی (115) با هدف امدادرسانی در همه‌ مراسم ملی – مذهبی حضور دارد، اظهار كرد: از این‌رو در ماه محرم‌الحرام به‌ویژه در شب تاسوعا و عاشورا در همه‌ شهرهای استان فارس خدمات امدادی را ارائه كردیم.

وی با بیان اینكه در همه‌ شهرهای استان فارس پایگاه‌های شهری در آماده‌باش كامل هستند، گفت: 55 پایگاه در استان فارس و 24 پایگاه در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) آماده‌باش هستند.

رئیس مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی فارس افزود: 10 اكیپ مجهز به تكنسین‌های فوریت‌های پزشكی، پرستار و پزشك به‌همراه آمبولانس و تجهیزات ویژه‌ محرم به‌مدت 10 شب فعالیت داشته و دارند.

فیروزی با بیان این‌كه محل استقرار آنها به‌ویژه در محل تجمع عزاداران حسینی است، ادامه داد: در حرم احمدبن موسی (شاهچراغ) و خیابان‌های منتهی به آن اكیپی مستقر است و تاكنون همكاران خدمات ارزنده‌ای را ارائه كرده‌اند.

وی با بیان این‌كه تا این لحظه 700 مراجعه به اكیپ‌های مستقر در نقاط مختلف شهر شیراز داشتیم، گفت: از این تعداد 25 مراجعه بر اساس تریاژ و درمان‌ها به بستری در بیمارستان منجر شد و 10 نفر تاكنون در بیمارستان بستری هستند.

رئیس مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی فارس با اشاره به درمان سرپایی 15 نفر ادامه داد: این نتیجه 700 ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی از ابتدای ماه محرم تاكنون بوده است.

فیروزی با اشاره به استقرار 8 دستگاه آمبولانس در حرم شاهچراغ و خیابان‌های منتهی به حرم مقدس، افزود: همچنین خودروی فرماندهی، اتوبوس آمبولانس و بیمارستان صحرایی در آماده‌باش است تا در صورت نیاز به تیم بیمارستان سیار از آن استفاده شود هم‌اكنون 60 تا 65 اكیپ در سراسر استان فارس در آماده‌باش هستند. 

 

پایان خبر 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرستاران فردا و آدرس parastaranfardah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



بازی آنلاین

بازی آنلاین بازی آنلاین

بازی آنلاین

تماس بامهدی حسین زاده


                    
 
 
 

کد تلوزیون انلاین